torsdag 31. mars 2016

min påske ferie

Jeg var på skitur med noen venner i sirdølen. Jeg reiste på søndag kveld og en av vennene mine kjørte bil. Etter to timer kjøring var jeg fremme på hytte i sirdølen. Når jeg kom frem var det mørkt. på kvelden  spilte vi sammen kort, forklarer om kort og drakk brus og spiste frukt salat. På mandag morgenen spilte vi skibremse, skiheisen og over ned med venner. Jeg kom hjem på tirsdag kveld og spiste forskjellige mat og drakk som brus og appelsin jus. På torsdag reiste jeg til Haugesund til min tante familien. Jeg tok buss fra Stavanger, etter to timer traff jeg  familien min. Etterpå vi gikk på kino med søskenbarna mine. Vi gjorde forskjellige aktiviteter og gikk på kirke. Til slutt kom jeg hjem på mandag kveld på buss.   
Bilderesultat for sirdalen skisenter


Bilderesultat for sirdalen skisenter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar