onsdag 8. juni 2016

hvor bor jeg

Jeg bor på Hommersåk, det ligger 30 minutter fra Sandnes. Jeg bor i kollektiv med to student eller elev. De heter Kudus og Fithawi tredje er jeg. Mitt navn er behabelom.

Jeg har bodde nesten åtte måneder i kollektiv med dem. Vi har ikke jenter og jeg bor samme med guttene i kollektiv. Mitt hus er en enebolig og vi bor i begge etasjer. Jeg har ganske et lite soverom, men det er veldig fint rom. I mitt rom har et vindu med gardiner, et skap med klærne mine og flere bilder som kirkebilder og bilder av meg. også en lampe med et bord. Mitt sove rom ligger mede med de andre. Kjøkken og stue ligger oppe. Jeg bruker stuen og trives der.

Jeg trives med dem  på stue, kjøkken, toalett, bad, gang og skjeleskap og jeg spiller Play stasjon med dem og spiser sammen. Og jeg går på tur sammen. Vi gjort alt sammen.

Vi han en ganske lite stue. I stuen har vi et tv, sofa, bilder på veggen, play stasjon, to tepper og bord. Vi går sammen på skolen, men jeg og kudus går vi samme klasse.

Vi tar buss fra Hommersåk til skolen. Skolen ligger i Sandnes, det er ganske langt. det tar 30 minutter i busen. Vi kommer til skolen hverdag. men jeg kjeder meg litt veien til skole.

I naboer veldig rolig område de har mange barna men de er veldig snille. Av og til vi spiller sammen og ofte inviterer hverandre. De vil de vil spille med oss også vi som dem. På mitt hus er et veldig litt plass og vi bruker ligger syklene på plassen.   
 
  Til slutt jeg er velig glad å bo med dem i Hommersåk. Og jeg er glad å gå på skolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar